Wednesday, July 18, 2012

Identiti blog...terima kasih HH

Assalamualakum w.b.t,

selama ini,saya masih tercari-cari identiti blog saya...apa yang membezakan saya dengan blogger lain.

Jadi,apa yang saya selalu buat adalah melihat entri-entri berunsur nasihat dari blogger lain,antaranya dari blogger HH,beliau ada memberikan pendapat setiap blogger yang terkenal ada bezanya dari blog yang lain yang mana setiap entri dia mengikut tema yang mereka letakkan dalam blog...itu semua terserah pada blogger tersebut...

read more


dan,bila saya lihat semula blog saya,tiada tema untuk blog saya,semuanya random sahaja,apa yang terlintas di dalam kepala,tak kiralah apa jenis cerita sekali pun...yes,itu kelemahan yang saya nampak...sekrang saya lebih mengerti apa yang HH cuba sampaikan..

thanks HH


2 comments:

  1. cik siti yang hampir 2 thn berblog pun masih terkial kial lagi cari identiti blog....huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita cik siti...penat jugak memerah otak ni..hihi..

      Delete