Thursday, July 19, 2012

Viva Palestina Malaysia benar



Assalamualaikum w.b.t,

Baru pulang dari berjalan-jalan dan buat sedikit urusan perniagaan, dan sebelum melangkah ke mana-mana, saya telah pergi ke pejabat viva palestina malaysia di menara kelana parkview...sebelum ini, saya ada mengeluarkan entri tentang feed a family this ramadhan campaign. 


read more
mak saya berniat untuk membuat sedikit sumbangan kepada badan ini,jadi sebagai sguhati mereka berbesar hati memberi sampul raya kepada yang menderma,jadi saya pun pergilah mengambil sampul raya tu tadi...





setelah sampai di pejabat VPM, saya di sambut oleh Encik Ahmed, dan beliau memberikan saya sampul raya berkenaan..kesimpulannya,mereka ini adalah sebuah badan yang betul,bukannya ambil duit orang,guna untuk diri sendiri..TIDAK sama sekali,jadi ia menutup segala kegusaran dan cakap2 orang yang bersikap prejudis terhadap kempen sebegini yang mengatakan asyik nak mintak sumbangan je dan kononnya tipu la...

saya rasa gembira kerana dapat memberi sumbangan yang sedikit kepada rakyat palestin,harap dapat membantu mereka yang sedang kesusahan di sana..makin ramai membantu,makin meringankan beban mereka. saya sendiri tidak dapat bayangkan jika saya tinggal di sana...Insyaallah,palestine will be free soon...

No comments:

Post a Comment