Monday, January 25, 2016

The One-Yang terunggul


THE ONE - YANG TERUNGGUL NOVEL YANG LAIN DARI YANG LAIN
Salam MJ....
Terlebih dahulu ucapan TERIMA KASIH atas kedua-dua karya THE ONE. Terima kasih kerana membuatkan saya mula membaca kembali. Dah hampir 6 bln saya menyepi dari membaca, termasuk The One.....terbiar dirak. Ini kerana saya dah muak dng kisah2 novel yg sama, boleh dikatakan kesemuanya S a m a a a je plot dan watak dlm novel2 tu......tak perlu baca sampai habis pun dah tahu mcmana cerita tu....b o r i n g nya!!!!!!......
Akhirnya kesian kat novel2 tu saya ambik dan baca novel THE ONE, novel ke dua tu. Saya marah, suka ketawa, saya menangis hingga bengkak mata!.... Ini yg saya cari dari novel yg ada. Kesemua novel MJ saya ada. Saya ada koleksi novel dlm 900 buah. Ini menyebabkan saya mencari kelainan dlm novel yang ada skrg.
Sekali lg... Terima kasih! Minta terus kan berkarya lain dari yg lain.
* Alhamdulillah999x puan. Semuanya dari Allah. Saya hanya membelasah


No comments:

Post a Comment